Avatar billede oebo Nybegynder
30. oktober 2007 - 23:22 Der er 4 kommentarer

Fejl installation Office Enterprise på Vista pc.

jeg har forsøgt at installere Office Enterprise på en pc med Vista Home Edition, men i forbindelse med installationen modtager jeg følgende fejlmeddelelse "Denne installationspakkes sprog understøttes ikke af dit system", hvorefter installationen afsluttes.

Vista er på dansk og Officepakken er på engelsk, men det burde da ikke spille nogen rolle, eller hva´?

Nogen forslag til hvordan jeg kan afhjælpe problemet??
Avatar billede Jack_W_Jensen Nybegynder
16. marts 2009 - 19:02 #1
Jeg vil også gerne have hjælp til samme fejlmeddelse.

Jeg har en HP med Windows XP SP3 og Office 2003 begge på dansk, og Office 2007 som skal installeres er dansk.

Installationen kørte fint på en bærbar med Vista og OpenOffice.
Avatar billede homburg Nybegynder
27. august 2009 - 14:40 #2
Jeg har præcis samme problem.

Mit sammenstød består af engelsk windows 7 (med dansk brugergrænseflade) og dansk office 2007 enterprise.

Hvordan oversætter man "Denne installationspakkes sprog understøttes ikke af dit system"? Det kunne være en mulighed at søge på et andet sprog, evt engelsk.

Jeg har ikke prøvet at installere på andre systemer, men det er en officiel indkøbt dvd, så jeg går ikke ud fra at der skulle være problemer med programmet.

Jeg har prøvet kompatabilitetsvisning for Vista og XP og kørt installationen som administrator.

Håber at der er nogen, der kan finde det magiske link til at løse det her problem :-)
Avatar billede homburg Nybegynder
27. august 2009 - 14:45 #3
"The language of this installation package is not supported by your system", siger google - lige ud af landevejen

(Død over ExpertsExchange)
Avatar billede homburg Nybegynder
29. august 2009 - 01:46 #4
Derkanmanbarse.

Jeg havde pakket min office iso ud med isobuster...på den forkerte måde. Jeg havde pakket ud som "iso", men skulle have pakket ud som ">>>" ("joliet").

Installationen er startet fint nu. Jeg kører på windows 7 en og office 2007 da, så det er ikke sikkert at løsningen angår det oprindelige problem.

http://realworldsa.dotnetdevelopersjournal.com/office2007install.htm (det står i kommentarerne)