Avatar billede coolmon Nybegynder
30. oktober 2007 - 21:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

CMS Løsning

Hej

Er der nogen af jer som kender til et godt CMS som kan følgende ting

1. Oprette egen sider + plus undermenuer noget i still med tree systemmet.

2. Dansk plus Engelske sider

3. Mulighed for at give forskelig adgang til forskelig sider.

Håber nogen vil give nogle forslag.

Har prøvet følgende.

Joomla, Drupal, Div Nuke Versioner, E107, CMs Made Simple og nogle andre.

Har forsøgt med Typo 3 men ikke for min hjerne :)
Avatar billede bauerdata Nybegynder
31. oktober 2007 - 08:50 #1
Plone kan det hele out off the box.
Open source på alle platforme (MS , unix , linux , mac OS)
Baseret på Python og Zope
OK ) 1. Oprette egen sider + plus undermenuer noget i still med tree systemmet.

OK ) 2. Dansk plus Engelske sider

OK ) 3. Mulighed for at give forskelig adgang til forskelig sider.

Nej ) 4. php

se mere
www.bauerdata.dk
www.plone.org
Avatar billede coolmon Nybegynder
31. oktober 2007 - 09:06 #2
Den var eller lige hvad vi søgte :) hvis den nu bare lige havde været baseret på PHP
Avatar billede canedo Nybegynder
31. oktober 2007 - 09:17 #3
Jeg har engang lavet lidt for seeems.dk CMS, - kontakt eventuelt Michel Jarrd Lutz fra SEEEMS for at høre hvad systemet kan, men det kan i hvert fald de ting du nævner og lidt til.

1: Ja
2: Ja
3: "Med SEEEMS.DK er det muligt at tildele publicerings- og adgangskriterier til alt indhold. Man kan altså bestemme, om og hvornår det skal vises samt hvilke målgrupper der må se det."

Der er også mulighed for at man kun får adgang til de simple ting i ADMIN, således at når man skal ind og redigere i systemet så ser man ikke alle de unødvendige og komplicerede ting som man alligevel aldrig får brug for.

Se alle mulighederne her: http://seeems.dk/frontend/pages/page_13.asp
Avatar billede canedo Nybegynder
31. oktober 2007 - 09:18 #4
Ja, seeems er desværre heller ikke i PHP.
Avatar billede coolmon Nybegynder
31. oktober 2007 - 09:26 #5
Det skulle helst være PHP og opensource :)
Avatar billede econex Nybegynder
31. oktober 2007 - 23:09 #6
Prøv at kigge på PHP Fusion. Det opfylder dine krav.

www.php-fusion.dk
Avatar billede econex Nybegynder
02. november 2007 - 20:32 #7
Smider lige et svar, du kan bare annullere det, hvis ikke du kan bruge mit råd..
Avatar billede coolmon Nybegynder
03. november 2007 - 13:10 #8
Har brugt PHP fusion en del i min tid :) men den mangler at artikler blir vist i menuen i stedet for under artikler i nogle kategorier.

Noget i stil med CMS made Simple eller noget i stil med denne side skovtex.dk det er den side som skal ændres og gerne køre på PHP istedet for ASP
Avatar billede coolmon Nybegynder
24. november 2007 - 19:30 #9
Da PHPfusion ikke opfylder mine krav vælger jeg at give mig selv point