Avatar billede morf4r Nybegynder
30. oktober 2007 - 21:09 Der er 8 kommentarer

ASP.net timer

Hej, jeg sidder og roder lidt med ASP.net og vil lave en simpel timer som viser klokken på en hjemmeside.
I en windows applikation kan man bare smide en timer ind på formen og bruge timer1_Tick og så virker det.. men så nemt skal det åbenbart ikke være med asp.net.
Hvordan gør jeg det lettest?
Avatar billede neoman Novice
30. oktober 2007 - 21:17 #1
prøv lige at lukke/give feedback på alle dine gamle åbne spørgsmål (hvis du ikke ved hvordan så spørg) så kan du få et hint.
Avatar billede morf4r Nybegynder
30. oktober 2007 - 21:49 #2
Beklager, det har jeg ikke været verdens bedste til.. Skulle være iorden nu.
Avatar billede neoman Novice
30. oktober 2007 - 22:01 #3
Kan se du har lukket dem hvor folk har givet et svar, mens alle de andre, selv ret gamle, fortsat står som de var den gang. E's regler  er ret klare desangående: http://www.eksperten.dk/regler.phtml og http://www.expfaq.dk/.

Årssagen til at jeg derfor har mistet lysten til at hjælpe dig er, at jeg ikke gider hjælpe nogen hvor det på forhånd ser ud til at der ikke kommer nogen feedback på hjælpen.

Vent blot på nogen som er mindre fintfølende end jeg:)
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2007 - 04:02 #4
Hvis det skal laves smooth, så skal der laves noget AJAX.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
31. oktober 2007 - 08:55 #5
Avatar billede arne_v Ekspert
31. oktober 2007 - 15:10 #6
Der er stor forskel paa en ren JavaScript og en AJAX loesning.

En ren JavaScript viser tid paa client PC. En AJAX viser tid paa server.
Avatar billede morf4r Nybegynder
31. oktober 2007 - 15:17 #7
Tak for hjælpen begge to, smid et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. november 2007 - 00:16 #8
svar