Avatar billede gloster Nybegynder
30. oktober 2007 - 20:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med opload med RBrowser

Hej!

Jeg forsøger at oploade en side med gratisprogrammet RBrowser, jeg har det rigtige password, men kan slet ikke får forbindelse. Jeg får denne besked, og har forsøgt mange gange.

Could not connect to pædagogisk-rådgivning.dk  using SFTP and FTP. Either the host does not support any of these protocols, or your firewall or some transient network problem is preventing you from connecting to it. Please try again later or contact your network administrator. You may reset the Firewall options in the Global Preferences.

Jeg har instillet min firewall til FTP-adgang.

Håber nogen kan hjælpe.
RBrowser har virket ved tidligere lejlighed, så det skulle ikke være der problemet er.

På forhånd tak.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. oktober 2007 - 20:09 #1
Så er problemet måske med æ og å?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. oktober 2007 - 20:11 #2
Prøv med      xn--pdagogisk-rdgivning-bxbk.dk    i stedet for.
Avatar billede gloster Nybegynder
31. oktober 2007 - 12:39 #3
Tak det virkede! Du må meget gerne sende det som svar!

Nu kunne jeg godt tænke mig at pædagogisk-rådgivning.dk automatisk åbnede på paedagogisk-raadgivning.dk(jeg har dem begge) i browsere der ikke understøtter æøå.
Hvordan gør man det?

På forhånd tak!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. oktober 2007 - 12:56 #4
Browsere, der ikke understøtter æøå kommer vist en tur forbi dk-hostamaster for .dk domæner. Der vil så være et link, hvis jeg husker korrekt.

Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar selv, accepter eget svar.
Avatar billede gloster Nybegynder
31. oktober 2007 - 13:01 #5
Ja du husker helt rigtig, jeg ville bare gerne undgå den omvej, hvis det er muligt
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. oktober 2007 - 13:09 #6
Der er ikke rigtig noget at gøre ved browsere, der ikke kan det trick. Udover at lave links med ae aa oe -versionen.
Avatar billede gloster Nybegynder
31. oktober 2007 - 13:20 #7
OK, tak skal du ha!