Avatar billede e-doux Nybegynder
30. oktober 2007 - 14:24 Der er 3 kommentarer

Windows vil ikke rotere billeder

Er der er kvikt hovede, der kan fortælle hvorfor Windows billede- og fax fremviser ikke længere kan rotere billeder. Uanset hvad og hvordan jeg gør, så sker der simpelthen intet med billedet.

Det har virket fint, indtil en pop up boks kom, og spurgte om computeren "fortsat skulle spørge om  lov" til at rotere.

Hjælp...
Avatar billede tonygk Nybegynder
30. oktober 2007 - 14:49 #1
Hjøreklik på filen/billedet, og klik på egenskaber. Se om det er flueben på skrivebeskyttet, og hvis ja, skal du fjerne det.
Avatar billede e-doux Nybegynder
30. oktober 2007 - 15:09 #2
Det er de ikke... Jeg kan åbne billederne et efter et i PAint, og rotere derfra, men det andet er da noget lettere...
Avatar billede tonygk Nybegynder
30. oktober 2007 - 15:19 #3
Hvilket program bliver brugt, når du åbner billedet?