Avatar billede mehl Nybegynder
28. oktober 2007 - 20:39 Der er 3 kommentarer

Driver til DVD/CD ROM

Hej.
Jeg har fået det problem med min bærbare Acer Aspire 3100,at den ikke kan afspille cd og dvd i drevet,når jeg går ind i enhåndbetjening,kan jeg se at der står fejlkode 39,driverversion er 5.1235.0 udgivet af Microsoft Windows Publisher.
Hvor mon jeg kan finde denne driver?
Håber at der er nogen der kan hjælpe? på forhånd tak.
Avatar billede KSN Mester
28. oktober 2007 - 21:59 #1
Hvilket drev er det, altså producent, du kan også google Everest Home og downloade det. Det er et freeware program, der viser alt hva du har i computeren og ofte kan den vise dig vejen til download af driver
Avatar billede mehl Nybegynder
28. oktober 2007 - 22:07 #2
Hej. Jeg kan ikke se hvad drevet hedder,men vil prøve det du foreslog,nok først imorgen, men vi tales ved.
Mvh Hans.
Tak for vejledningen.
Avatar billede peet-49 Novice
29. oktober 2007 - 08:16 #3
Fjern driver i enhedshåndtering og genstart.