Avatar billede tippermand Nybegynder
28. oktober 2007 - 16:16 Der er 1 løsning

Min skærm er blevet mørk efter ny BIOS installering! Hjælp

Hej!

I dag installerede jeg en ny BIOs fil, da min Zepto 6014w støjede fra blæseren. Støjen kom jeg til livs, men da computeren genstartede var skærmen væsentlig mørkere og svær at læse...

Nogle de rved hvordan jeg kan få dit optimale farver frem på skærmen???

På forhånd tak! Håber jeg har postet i den rigtige kategori!

Mvh
Avatar billede tippermand Nybegynder
28. oktober 2007 - 18:57 #1
Es war ganz einfach... Musste einfach "Kontrast" ändern... Manchmal stimmt es: "Think simple"!!!

MfG