Avatar billede flinke Nybegynder
26. oktober 2007 - 14:52 Der er 4 kommentarer

Dannelse af logfil

Jeg har en lille bat fil som kopiere filer mellem servere.
Her har jeg hidtil lavet en logfil som i scriptet bliver omdøbt mange gange i løbet af en dag.  Logfilen skal i bund og grund bare beskrive hvilke filer - om nogen - er blevet kopieret.  Scriptet kører hele døgnet hvert kvarter.  Jeg kunne tænke mig at istedet for at have alle disse daglige filer kunne jeg tænke mig en der bliver dannet med datoen som navn %date/.txt og appender loggen til denne fil istedet for at danne en ny.  Altså at jeg kan have 30-31 filer om måneden der beskriver dagens kopiering.  Mit problem er kommandoen til at appende til log filen.  Er der nogen der har en idé til dette.
26. oktober 2007 - 14:59 #1
I 'dum' BAT/CMD programering bruges
>>

(Hvis det er det du mener ?)
Avatar billede flinke Nybegynder
26. oktober 2007 - 15:04 #2
Det er det jeg mener - men her overskrives filen næste gang kommandoen kører.
Avatar billede flinke Nybegynder
26. oktober 2007 - 15:11 #3
jeg ved ikke hvad jeg har lavet galt.  Men af en eller anden årsag virker det nu.  Jeg har sgu ellers prøvet hele formiddagen.  Nå hurra for tastefejl som det må være.  send et svar så acceptere jeg dig for din ulejlighed.
26. oktober 2007 - 22:51 #4
Ping...

(Det var et [svar])

Læg selv et [svar] og la' os alle dele...