Avatar billede uggi16 Nybegynder
26. oktober 2007 - 08:53 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Navn til nyt sikkerhedsfirma.

Vi er et par unge gutter der overvejer at starte en ny virksomhed som bl.a. sælger "konsulentbistand" i form af vurderinger af andre firmaers sikkerhed ( Offline som Online ).

Vi vil beskæftige os med:

Analyser af virksomhedens onlinesikkerhed.

Analyser af virksomhedens arbejdsmiljø og arbejdsgange i dagligdagen.

Der vil blive rapporter til virksomheden med forslag til forbedinger m.m.

Udarbejdelse af tilbud og installation af sikkerhedsudstyr i form af server og klient sikkerhed.

Der ud over vil vi være forhandlere af alle former for hardware og software til hele danmark, men dog mest i vestsjælland.

Der vil ikke være noget onlinesalg, men kun ansigt-til-ansigt eller over telefonen da man bedere kan holde på kunderne på den måde.

Vi henvender os mest af alt til private og mindre virksomheder der skal til eller har indført IT i virksomheden eller i hjemmet.

Men, vi mangler "NAVNET" som folk husker, det skal være kort, klart og ledigt som DK domaine, der ud over skal det kunne forbindes med ord som "sikkerhed", "IT", "Konsulentarbejde" og andre ord der kunne give mening i denne sammenhæng.

Vi er næsten blanke, men har dog fundet på:

"OnSec" - "On"line "Sec"urity
"OnlyCon" - "On"line ana"Ly"sis "Con"sultant

Men har du/i et bud ?
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2007 - 08:57 #1
Make it secure

Makisec
Avatar billede uggi16 Nybegynder
26. oktober 2007 - 09:02 #2
Det er skrevet ned, vi laver en brainstorm senere... tak :)
Avatar billede uggi16 Nybegynder
26. oktober 2007 - 09:30 #3
Vi kom selv lige på:

"ONS" - Online Network Security.

eller

"ONES" - Online Network Extreme Systems.

( Nej.. flre bud ? )
Avatar billede uggi16 Nybegynder
26. oktober 2007 - 09:30 #4
ups.. stavefejl.. flere bud ?
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2007 - 09:34 #5
tænk også på at der skal laves et logo til firmaet, så navnet skal kunne kombineres med et logo.

Seccon = Security Consulting
Avatar billede uggi16 Nybegynder
26. oktober 2007 - 09:39 #6
Igennem mit "arbejde" som Creative Content Developer ( Designer & udvikler ) er logoet lige nu det mindste problem.. eller er det vigtigt at tage det med nu ?

Vi vil gerne have et så kort, men dog sigende navn som muligt.
Avatar billede uggi16 Nybegynder
26. oktober 2007 - 09:41 #7
"D.A.S." - Danish Analysis Security

Nej, det lyder godt nok dumt :)
Avatar billede jack1305 Nybegynder
26. oktober 2007 - 09:58 #8
www.WeSecure.dk er ledigt.

Held og lykke.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2007 - 10:01 #9
hvis i har styr på selv at lave logoet, er det som du selv nævner DET MINDSTE problem...

Held og lykke til !
Avatar billede uggi16 Nybegynder
26. oktober 2007 - 10:03 #10
jack1305 > godt navn og domaine :)

Det er skrevet ned :)
Avatar billede uggi16 Nybegynder
26. oktober 2007 - 10:05 #11
henrik_svendsen > vi har stort set alt på plads:

Hjemmside, produkter, lidt kunder..

Men vi mangler bare et CVR nummer og et navn...
Avatar billede uggi16 Nybegynder
26. oktober 2007 - 10:24 #12
Ville det her mon kunne bruges i denne sammenhæng ?

Ikke at vi vil bruge det.. men kan det ?

Interact - Secure Your Information Now.

Web Works - Online Security and Analysis.
Avatar billede sherlock Nybegynder
26. oktober 2007 - 10:47 #13
safetynet.dk
Avatar billede uggi16 Nybegynder
26. oktober 2007 - 13:09 #14
sherlock > No shit sherlock :)

( Det var en joke.. det kom lige til mig :) )

Den er noteret, har du andre idéer ? :)
Avatar billede uggi16 Nybegynder
26. oktober 2007 - 13:27 #15
Vi lukker.. vi prøver igen om en uges tid eller 3.. kan være der kommer en idé senere...

Tak for denne gang folkens..