Avatar billede contrynen Nybegynder
25. oktober 2007 - 23:33 Der er 4 kommentarer

Min computer kan ikke gå på trådløst netværk

Min computer (medion) kan ikke "kobles" på trådløst netværk
jeg ahr talt med internet ydbyderen (fullrate), men det lykkes ikk
så blev min computer sendt til reperation hos Medion, som siger den intet fejler.
Jeg har prøvet med begge mine døtres computer, de kan sagtens komme på.
Jeg har haft min computer med hjem til dem og ingen af stederne kan jeg komme på.
Medion siger, at de ikke kan gøre mere, at de har checket og den intet fejler hos dem
HVAD GØR JEG ?????
Avatar billede contrynen Nybegynder
25. oktober 2007 - 23:34 #1
Det er en bærbar
26. oktober 2007 - 08:02 #2
... kan den se noget som helst mht [Vis Trådløse Netværk...]

Bemærk at visse bærbare har en hotkey til at afbryde/tænde WLAN (Trådløs). I praksis er det bare antennen der bliver slukket og så vil den opføre sig som du beskriver...
Avatar billede contrynen Nybegynder
26. oktober 2007 - 09:15 #3
jeg kan komme nogle gange i få minutter,så hopper det af igen og der kan gå flere dage inden det lykkes igen
Avatar billede contrynen Nybegynder
26. oktober 2007 - 09:17 #4
der er lys i "antennen"