Avatar billede morten_ja Nybegynder
25. oktober 2007 - 16:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ikonerne på mit skrivebord

Hejsa..

Jeg har som alle andre ikoner der ligger på mit skrivebord. Men jeg er kommet til at lægge en farve bag dem, idet at jeg nok har haft et billed som kun var på midten af skærmen..

Mit spørgsmål er nu, hvordan får jeg dem til at blive gennesigtige igen. (At de ikke har nogen baggrundsfarve under teksten)

Hilsen Morten
Avatar billede hcma Novice
25. oktober 2007 - 17:16 #1
Højreklik på skrivebordet -> egenskaber -> fanebladet Udseende -> Effekter -> slet eller sæt flueben i Vis skygger
Avatar billede morten_ja Nybegynder
25. oktober 2007 - 17:25 #2
Nope det virker ikke, dette har jeg prøvet, men det ænder ikke noget lige meget om fluebenet er der eller ej..

Morten
Avatar billede summer Mester
25. oktober 2007 - 18:13 #3
Du han hente dette lille freewareprogram TransText http://www.softpedia.com/get/Desktop-Enhancements/Shell-Replacements/TransText.shtml Det kan også bestemme tekstfarven.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2007 - 19:45 #4
Kontrolpanel - system - fanebladet avanceret - klik på indstillinger under ydeevne - tjek at der et sat vinge i "brug skygger til ikoner på skrivebordet".
Avatar billede morten_ja Nybegynder
26. oktober 2007 - 00:05 #5
Jeg kunne bruge præcist det du sagde John.. Takker.
Summer, jeg er ikke så glad for at hente sådanne programmer ned på min PC.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2007 - 00:42 #6
summers program kan heller ikke mere end winxp selv kan :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2007 - 00:42 #7
tak for point !