Avatar billede htmlkongen Novice
24. oktober 2007 - 23:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Få slettet data tilbage

Jeg har geninstalleret min computer og mangler en enkelt Excel fil som lå på skriebordet.

Hvordan får jeg den tilbage igen?

Jeg søger et program hvor man akn sige at den kun skal søge på skrivebordet - eller hvert KUN lede efter excel filer...

Nogle bud?
Avatar billede ulbert Nybegynder
25. oktober 2007 - 00:18 #1
Jeg har haft held med "Handy Recovery" du kan evt google efter det. Du kan prøve det gratis i 30 dage.
Avatar billede a1a1 Novice
25. oktober 2007 - 00:22 #2
Det kommer an på om "området" hvor filen lå ("fysiskt" på harddisken) er blevet overskrevet eller ej, HVIS det ikke er overskrevet så prøv f.eks.:

http://www.officerecovery.com/freeundelete/
25. oktober 2007 - 08:36 #3
Men HD'en bør (=SKAL) skal køre som SLAVE i en anden PC !
Der må ikke arbejdes (=skrives) til den, risiko for (mere) overskrivning...

Men jeg tror nu ikke at det vil lykkedes...
Avatar billede htmlkongen Novice
26. oktober 2007 - 20:28 #4
Det er en 100 GB HDD - og styresystemet er (selvfølgelig) installeret først. Ved ikke om det gir dig en idé om hvor det er så?

Det er vel overskrevet når XP formaterer HDD inden reinstall?

Karise: Den har bare stået som master hele tiden idet der kun er en HDD i computeren.

Gav det jer flere inputs?
26. oktober 2007 - 22:43 #5
(Det tror jeg ikke på at ka' lade sig gøre...)
Avatar billede htmlkongen Novice
28. oktober 2007 - 21:43 #6
OK. Ærgeligt. Thanks guys. Smid svar hvis i vil ha point.
Avatar billede htmlkongen Novice
07. november 2007 - 20:16 #7
Lukker