Avatar billede needhelpmrpmdk Nybegynder
24. oktober 2007 - 21:16 Der er 4 kommentarer

Vil ikke slette session/log brugeren ud

Jeg har et login script hvor når jeg klikker på logud så vil den ikke log ud, men viser stadig det som om at jeg er logget ind. Dog når jeg klikker på nogle ting siger den at jeg er logget ud.

Jeg har lagt filerne her http://www.hrgeo.dk/index.rar og håber nogle vil hjælpe!

Tak!
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2007 - 09:10 #1
<ole>

Hvilket sprog drejer det sig om? Der er jo ingen grund til at downloade noget, hvis det ikke er i et sprog, man selv skriver  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede needhelpmrpmdk Nybegynder
25. oktober 2007 - 09:57 #2
Det er php
Avatar billede needhelpmrpmdk Nybegynder
26. oktober 2007 - 14:51 #3
Betaling for hjælp gives (200kr). MSN kontakt: pm@pm-production.net
Avatar billede netexpose Nybegynder
17. november 2007 - 23:33 #4
dødt link.. eller ogs' har du fjernet filen fordi det er løst, hvad ved jeg...

ole-bole.. det kræver færre klik's at downloade, end det gør at skrive et indlæg :p Men ellers kan jeg da godt følge dig i din 'beskriv-lige-problemet-ordenligt'.

Sessions er lidt afhængig af din konfiguration (går ud fra det er dét du bruger til login= og din login funktion, men prøv evt. lige med:

if (session_id() == '') {
    session_start();
}

inden dine funktioner leger med sessions.

Ellers kan du muligvis pille ved hvor langt tid dine sessions skal gælde med:

ini_set('session.gc_maxlifetime', $tid_i_sekunder);