Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
24. oktober 2007 - 13:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

avi til ipod på Mac

Hej exp

Har en avi fil som jeg gerne vil have på min ipod, har prøvet med iSquient (tror jeg det hedder) men der kommer en applescript error (-1700) er der andet jeg kan prøve? Helst gratis
Avatar billede ferdinand.k Mester
24. oktober 2007 - 13:55 #1
åben filen op i QuickTime Pro og vælg: Filer -> Exporter. Her kan du eksportere til iPod's osv... Derefter tilføjer du den til dit iTunes bibliotek, og vælger at syncronisere den...

Vupti...
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
24. oktober 2007 - 14:04 #2
Tja, har ikke QT pro og den er vel næppe gratis?
Avatar billede ferdinand.k Mester
24. oktober 2007 - 14:08 #3
nope,

så finder der andre 3'partsværktøjer, måske: http://www.techspansion.com/visualhub/ ?
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
24. oktober 2007 - 14:27 #4
Har nu købt QT pro og prøver at eksportere men jeg kan ikke afspille avi filen direkte, kan det skyldes at der er bogstaver i filnavnet som kke er engelske? Filen stårsom avi og vil tilsyneladende gerne eksportere, der mangler 30 min 8>)
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
24. oktober 2007 - 20:36 #5
jeg skal installere et plugin i QT pro, jeg skal finde libary/quicktime, hvor finder jeg det?