Avatar billede woller Nybegynder
23. oktober 2007 - 10:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sketchup ændring af målestok

hej

jeg skal lave en 3d model af et lejligheds kompleks til et matematik projekt på  min skole og så er det jeg får et problem for jeg kan ikke huske hvordan man ændrer sketchup til at arbejde med meter er der nogen der lige kan hjælpe mig der?

Woller
Avatar billede di8leva Nybegynder
23. oktober 2007 - 10:33 #1
Jeg har ikke Sketchup på denne maskin, så jeg kan ikke vide 100%, men måske deta kan hjälpe dig?

http://sketchup.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=36220
Avatar billede woller Nybegynder
23. oktober 2007 - 11:03 #2
det virkede takker :D
Avatar billede di8leva Nybegynder
23. oktober 2007 - 11:21 #3
godt at höre :)