Avatar billede kolme Nybegynder
22. oktober 2007 - 20:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde XmlDatasource

Hej

Jeg har set lidt om XmlDatasource og synes jo at det ser vældig smart ud, men jeg kan ikke finde den i venstremenuen i VS2005, som jeg kan se i eksemplerne (under Data-menuen).
Kan I hjælpe mig mig at få den vist?
Avatar billede sneakraid Nybegynder
23. oktober 2007 - 01:49 #1
Fold din Data-tab ud, højreklik og vælg "Choose items..." og check om XmlDatasource er valgt (krydset af) nederst i listen, hvis ikke, så sætter du bare kryds i den og trykker Ok.
Avatar billede kolme Nybegynder
23. oktober 2007 - 07:32 #2
Det er den. Og det samme er Xml. Jeg har prøvet at fjerne dem og tilføje dem, for at se om der skete noget. Men det gjorde der desværre ikke. Men tak for hjælpen. Andre forslag?
Avatar billede tjacob Juniormester
23. oktober 2007 - 13:31 #3
Jeg ved ikke lige hvordan du får den synlig, men toolboxens indhold retter sig efter hvilken type projekt du er i gang med. Hvis du starter et nyt projekt, og vælger "Web"
og en eller anden ASP type, så er jeg ret sikker på at du vil finde den i toolboxen.
Avatar billede kolme Nybegynder
21. marts 2008 - 18:12 #4
Har endnu ikke kunnet finde den. Lukker