Avatar billede pjatmail Mester
22. oktober 2007 - 19:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skype laver datoer om til tlf.nr jeg "tilbydes" at ringe til

Kan dette irriterende tilbud fjernes så jeg kan have mine datokolonner i fred.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
22. oktober 2007 - 19:31 #1
Start installation af skype igen, og i bunden vælger du indstillinger.
Her fravælger du plugin.
Avatar billede -psycho- Nybegynder
22. oktober 2007 - 19:33 #2
ie7

tools -> manage add ons -> enable or disable add ons

find skype og disable det
Avatar billede pjatmail Mester
22. oktober 2007 - 20:03 #3
Jeg fandt ikke noget sted hvor jeg kunne fravælge plugin under gen installeringen, men tilgengæld fandt jeg hvor add ons kunne disables - tak for hjælpen til begge, -psyko- send et svar og få dine point
Avatar billede -psycho- Nybegynder
22. oktober 2007 - 21:35 #4
svar :)
Avatar billede warham Nybegynder
27. oktober 2007 - 10:16 #5
Hej pjatmail.

Jeg har også det samme irriterende problem. Jeg er ikke lige så teknisk. Kan jeg få dig til at forklare mere detaljeret, hvad du gjorde for at få det fjernet?

Det er drønirriterende at se på :o)
Avatar billede pjatmail Mester
27. oktober 2007 - 12:09 #6
Jeg vil gerne forsøge.
Åbn din internet browser.
oppe i værktøjslinien skulle der gerne være et ikon for Skype.
højreklik.
Nu skulle det være muligt at vælge denne tlf.nr "service" fra.

Mit ikon er forsvundet, så det er ud fra hukommelsen jeg skriver det her. Der kan altså være afvigelser fra virkeligheden.
Computeren skal genstartes efterfølgende.
Lad mig høre hvordan det er gået
Avatar billede warham Nybegynder
27. oktober 2007 - 12:42 #7
Tak for hurtigt svar. Jeg har gjort, som du skrev og det er nu helt forsvundet. Hvor er det bare dejligt.

1000 tak for hjælpen.
Avatar billede pjatmail Mester
27. oktober 2007 - 13:26 #8
velbekommen :o)