Avatar billede superbongo Nybegynder
22. oktober 2007 - 17:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webdesign til Dandomain shop

Hej,

Jeg har købt en Dandomain shop - og er begyndt at fylde varer i.

I den forbindelse kunne jeg godt bruge lidt hjælp til at få modificeret et standart-skin som lægger default i shoppen.

Dvs hjælp til at lave en flot forside og struktur.

Jeg kan vise nogle helt konkrete websites som du evt kan "læne" dig op ad - og behøver derfor ikke bygge tingene op fra bunden. Det behøver ikke at være kompliceret - men vil gerne ramme en slags "Livsstils-design" med noget "Sundt liv", "wellness" etc...

Har nogen tid til at hjælpe med et forside-design ?

...går i luften om 1 måned.
Avatar billede jdf Nybegynder
22. oktober 2007 - 21:03 #1
Hej, kan du ikke kontakte mig på jdf2 @ mailme . dk Jeg vil gerne høre mere om opgaven.
Avatar billede inetactive Nybegynder
23. oktober 2007 - 13:15 #2
Hej

Jeg vil også meget gerne høre mere om opgaven, så du er velkommen til at kontakt mig på: info [a/] inetactive.dk
Avatar billede superbongo Nybegynder
24. oktober 2007 - 15:57 #3
takker...kører videre med jdf2 i første omgang. - LUkker !