Avatar billede mistermister Nybegynder
21. oktober 2007 - 13:13 Der er 16 kommentarer

Nææh så er SB igen i virke

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=thesheriff

Ja, ældre konto men soleklart, hvem der står bag.

Slangen i Paradis is back.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. oktober 2007 - 13:18 #1
mistermister> Du må have super x-tray vision eller noget i den stil.. jeg kan bare se en profil.. :-)

Har du nogen beviser, eller skal SB/thesheriff igennem en eller anden "hvis han/hun flyder, er han/hun en heks"-jagt..?

:-)
Avatar billede mistermister Nybegynder
21. oktober 2007 - 13:21 #2
På ingenmåde da, men jeg kan ligge 2 % 2 sammen. Tjek deltaget tråde, og se hvor meget lig det er de tråde SB deltog i. Sprog er totalt det samme.

Det som undre mig er desktiveringen gang på gang ikke håndhæves mere. Nej, jeg kan ikke vise et dumb af sammenfaldet, men kan tænke ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
21. oktober 2007 - 13:31 #4
Hehe.. når man fremlægger en klage, må man samtidigt også fremlægge beviser..
Ellers kan man anklage hvem som helst for hvad som helst..

Jeg har ikke tænkt mig at kigge alle trående igennem, for at finde ligheder.

Jeg er ret sikker på, at coadmins gerne vil se beviser, så de må selv bruge tid på at kigge dem igennem.. :-)
Avatar billede peet-49 Novice
21. oktober 2007 - 13:32 #5
mistermister->> Hvordan kan du som nyt medlem kende til dette?????????
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2007 - 13:36 #6
Det her gider jeg da ikke se på igen - coadmin notificeret med henblik på at få lukket spørgsmålet.
Avatar billede mistermister Nybegynder
21. oktober 2007 - 13:37 #7
Fordi jeg kender SB, og kender hans måde at yde support på.
Avatar billede peet-49 Novice
21. oktober 2007 - 13:42 #8
Så må du selv have flere konti på E.
Avatar billede mistermister Nybegynder
21. oktober 2007 - 13:44 #9
Nopes og lukker denne igen.

Undre mig bare hans færden accepteres
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2007 - 14:14 #10
Jeg har en god ide om hvem mistermister er, men siger det ikke ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. oktober 2007 - 14:17 #11
Jeg er skam også blevet beskyldt for at være SB, se bare min karma. Det er en af de tildelinger jeg er gladest for og gudskelov bliver den hele tiden flyttet frem
Avatar billede fromsej Praktikant
21. oktober 2007 - 14:20 #12
Jeg tror du har ret John. *S*
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2007 - 14:34 #13
Så fik mistermister åbenbart nok af E....
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2007 - 14:34 #14
Og nej, det var ikke den person jeg troede....
Avatar billede fromsej Praktikant
21. oktober 2007 - 14:44 #15
Egentlig imponerende at man gider oprette en bruger for at komme med en sådan beskyldning, uden at kunne bevise det, så har man sq et seriøst problem.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. oktober 2007 - 14:46 #16
Der sker meget på Eksperten, mens man får sig en morfar :)

Men jeg kan dog bekræfte, at jeg ikke har noget med SB at gøre og er helt min egen, men det hjælper jo nok ikke ikke noget på de paranoide :)

Har godt set, at min karma indeholder visse beskyldninger, men da de er anonyme, har jeg ikke taget det så højtideligt.