Avatar billede wowjoey Nybegynder
20. oktober 2007 - 20:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Langsom Vista

Jeg har en packard bell (bærbar) 1,6 ghz, 1024 mb ram. Den kører utrolig langsom. Hvad kan problemet være? Vil det hjælpe at installere xp på den? Hvor finder jeg drivere tl den? På siden: http://support.packardbell.com/it/item/index.php?sn=103511480320&g=2000 findes der kun drivere som fungere til vista!!??
Avatar billede olebole Juniormester
20. oktober 2007 - 20:24 #1
<ole>

Med 1024 MB RAM har du slet ikke nok til at køre Vista. Tilbage til XP eller dobbelt så megen RAM  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede steffenernst Nybegynder
21. oktober 2007 - 16:34 #2
Gå ind i
Avatar billede steffenernst Nybegynder
21. oktober 2007 - 16:37 #3
Gå ind i "overvågning af stabilitet og ydeevne" . Der kan du se, hvilke programmer, der sluger cpu og ram.

Evt. kan du skære ned på de visulle effekter. Ellers køb mere ram. Selv har jeg 2GB og alle programmer åbner lynhurtigt
Avatar billede wowjoey Nybegynder
17. september 2010 - 18:20 #4
Takker