Avatar billede antikat Nybegynder
20. oktober 2007 - 18:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløst tastetur til stuen

Hej

Jeg har kigget lidt på http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=227722 - men inden jeg køber ville jeg lige høre om hvad i kender af alternativer, som er billigere...

Både stor og småt...
Avatar billede antikat Nybegynder
20. oktober 2007 - 18:14 #1
Ja det skal siges..

PC som står i et rum ved siden af stuen, er tilslyttet fladskaærmen i stuen.
der er mulighed for at smide modtager til tasteturet under sofaen...
Avatar billede janius Nybegynder
20. oktober 2007 - 19:14 #2
jeg tror ikke der er nogen der når dinovo'en til sokkeholderen men skulle der være nogen der mener noget andet er jeg også nysgerrig!
Avatar billede antikat Nybegynder
22. oktober 2007 - 14:48 #3
tja. nu har jeg fået bestilt det...