Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2007 - 20:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

pentax batteri grip bateri kasse

batteri kassen til en pentax grip d-bg1 hvor købes denne og hvad koster den

mangler en da den er bortkommet på mystisk vis
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2007 - 22:59 #1
Den kan fås hos Scandiavian Photo: http://www.scandinavianphoto.dk/product/list.aspx?sid=6270819&recurse=true

Godt nok en dyr svend!
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2007 - 18:50 #2
det er kun selve batteri slæden de 2 batterier ligger i  ikke et nyt greb ,dvs det er en reservedel jeg skal have fat i
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2007 - 03:15 #3
Hmm.. det var værre.. kunne være et forsøg at kontakte f.eks Scandinavian Photo og høre om de kan fremskaffe den reservedel..
Eller evt. forhøre i en foto-forretning
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2007 - 22:19 #4
så er der mailet til dem så må vi se hvad de siger

husk og læg et svar uanset hvad så får du point
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2007 - 22:27 #5
Ok - jetdirect - håber de kan hjælpe dig - det er da rarest når tingene fungerer :)

På forhånd tak for point!
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2007 - 14:10 #6
gode nyheder ;-) efter at have kigget dybt i jakken så fandt jeg holderen (den fylder ikke meget) så der blev lige sparet 1500 kr der

du får 200p aligevel
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2007 - 15:05 #7
Hehe - nogen gange kan man være utrolig heldig :)

...og det er da trods alt bedre at finde en dims til 1500,- kr. i jakkelommen fremfor en gammel sur lakrids :)