Avatar billede coolmike Nybegynder
19. oktober 2007 - 11:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 forskyder tekst

Jeg har lige opgraderet nogle Office 2003 til Office 2007. Alt er ret fint på nær nogle enkle mails i Outlook. Det drejer sig om nogle ordre der er indtastet på en webshop og derefter bliver vist som ordre bekræftelser.

Ordrebekræftelsen ser på webben og i den gamle Outlook sådan ud:

OVERSKRIFT
Linie tekst

OVERSKRIFT
Linie tekst

Her kan der så være 10-20 ordre som kommer i en lang rækkefølge.

I den nye Outlook ser det pludselig nogenlunde sådan ud:

OVERSKRIFT
Linie tekst
        OVERSKRIFT
        Linie tekst

Det bliver rimeligt uoverskueligt når der er 10-20 linier og det er også som om teksten bliver formatteret på en eller anden måde.

Er der nogen der har et tip?

Mvh.

Coolmike
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2007 - 12:38 #1
Prøv at se om sideopsætningen er med hængende indryk - eller venstre indryk i det hele taget. Det problem kender jeg alt for godt.
Avatar billede coolmike Nybegynder
23. oktober 2007 - 11:35 #2
Hmmm hvor ser jeg det? Jeg kan ikke finde indstillinger at rette i mailen.
Avatar billede coolmike Nybegynder
23. juni 2009 - 13:12 #3
lukket