Avatar billede **=-newbie-=** Nybegynder
09. juni 2001 - 21:14 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Numlock

jeg ved ikke hvorfor, men hver gang at jeg tænder min pc er min numlock knap altid slukket. Er der ikke noget man kan gøre så den altid er tændt
Avatar billede Xelot Nybegynder
09. juni 2001 - 21:17 #1
Yep det kan ordnes via din BIOS, jeg ved ikke hvilken BIOS du har så mere kan jeg ikke sige.
Avatar billede **=-newbie-=** Nybegynder
09. juni 2001 - 21:18 #2
skal det være en special BIOS
Avatar billede **=-newbie-=** Nybegynder
09. juni 2001 - 21:19 #3
kan du ikke fortælle hvordan det kan gøres via den BIOS du mener
Avatar billede Xelot Nybegynder
09. juni 2001 - 21:21 #4
Nej. For man skal kunne det samme på alle computere, og selvom min computer er MEGET gammel, så kan jeg ordne det på min uden problemer.
Avatar billede Xelot Nybegynder
09. juni 2001 - 21:22 #5
ehm jo men så skal du lige hænge på lidt!
Avatar billede makse Nybegynder
09. juni 2001 - 21:30 #6
Hvis du kører med Windows 2000, kan du rette det i Registreringsdatabasen.

Start - Kør > Regedit.
Gå ned til HKEY_CURRENT_USER\\Control Panel\\Keyboard og sæt \'InitialKeyboardIndicators\' til \'2\'
Avatar billede Xelot Nybegynder
09. juni 2001 - 21:33 #7
Ehm når du starter din computer trykker du på delete på dit tastatur, herefter kommer du ind i din BIOS. Herefter burde der være et sted hvor der står \"Advanced\" Der skal du ind. Så burde du finde et sted hvor der står \"System Boot Up Num Lock\" denne er højst sandsynligt sat til \"OFF\" og denne skal så bare sættes over til \"ON\" og så burde din Num Lock tast lyse når du starter fremover.
Avatar billede Xelot Nybegynder
09. juni 2001 - 21:54 #8
du skal så nok lige huske at gemme når du forlader BIOS\'en. Efter at du har genstartet computeren, så burde ændringerne træde i kraft