Avatar billede massman Nybegynder
18. oktober 2007 - 23:25 Der er 5 kommentarer

http regler ifht IP

Er det muligt kun at gøre directory listing muligt for een bestemt ip (dvs min)? Og så give den almindelige Error 403 til alle andre ip'er?

Tænkte på noget med .htaccess?
Avatar billede showsource Seniormester
18. oktober 2007 - 23:55 #1
Order Deny,Allow
Deny from All
Allow from 123.456.789.10
Avatar billede massman Nybegynder
19. oktober 2007 - 15:19 #2
Nu var det ikke ligefrem en komplet spærring af sitet for alle andre jeg var efter... Blot at alle andre ikke skulle kunne directory liste men min ip kunne.
Avatar billede showsource Seniormester
19. oktober 2007 - 16:21 #3
Dit spm. var nu formuleret så'n :O)

Men er der en indexfil, så er der en indexfil!
Det du søger er noget serversript i stedet, f.eks. noget php, for at få vist links til filer.
Avatar billede massman Nybegynder
19. oktober 2007 - 21:47 #4
Nej det er ikke det jeg søger ;) Læs venligst hvad jeg skriver/skrev. Har intet med indexfiler at gøre, jeg har (selvfølgelig) ingen index.php i de biblioteker jeg gerne vil have directory listet

Men ok, kan godt forklare nærmere:

Jeg har mitdomæne.dk/backup/dato/tid/osv som jeg gerne vil have directory listet, men kun for een ip.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
19. oktober 2007 - 23:54 #5
Hvad med ala det her:

<Directory /usr/local/apache/htdocs>
order deny,allow
deny from all
allow from 111.222.111.222
Options -Indexes
</Directory>

Den skal nok finjusteres lidt