Avatar billede cschmalz Nybegynder
18. oktober 2007 - 19:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Styresystem vil genstarte hele tiden

Hej eksperter!
Jeg vil gerne bede jer om jeres hjælp angående min computers automatiske opdateringer. For et stykke tid siden havde min computer lige installeret nogen opdateringer og som altid skrev den nede i højre hjørne, at der er blevet installeret nye opdateringer og for at fulføre installationen skal jeg bare genstarte computeren.

Det gør jeg så, men lige så snart jeg er logget ind, skriver den den samme besked: "Opdateringen af computeren er næsten fuldført. Du skal genstarte computeren før opdateringerne kan træde i kraft.

Vil du genstarte computeren nu?".
Jeg genstarter igen, men den bliver ved, og den gør det stadig!

Pga. dette kan jeg ikke hente nye opdateringer til Windows, bl.a. Windows Media Player 10+ og det nye Internet Explorer.

Jeg bruger Windows XP Proffesionel.

Håber virkelig i kan hjælpe mig da jeg ser dette som et meget stort problem!

Mvh CschmalZ
- http://cschmalz.dk
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2007 - 19:47 #1
Systemgendannelse til et tidligere tidspkt. burde vel løse problemet
Avatar billede cschmalz Nybegynder
18. oktober 2007 - 19:57 #2
-> helgec
Men det er et godt stykke tid siden det startede... Så jeg har en masse filer der ikke må forsvinde, og det fylder for meget til at lægge et andet sted...
18. oktober 2007 - 21:18 #3
Måske dette trix ->

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.

Forklaring på fixet her:  http://wiki.djlizard.net/Dial-a-fix
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2007 - 07:27 #4
"Så jeg har en masse filer der ikke må forsvinde" Hvad mener du ? det er jo kun systemet der bliver gendannet ikke dine personlige filer
Avatar billede cschmalz Nybegynder
19. oktober 2007 - 17:27 #5
-> karise larry
Jeg prøvede programmet du linkede til, men uden resultat :(
Måske gør jeg det forkert?
Gjorde som du har beskrevet og har også prøvet at sætte flueben ved alt.

-> helgec
Ja, den sletter da alle filer man har downloadet / lavet(word-dokumenter)?
Eller hvad?

Tak for jeres hjælp =)
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2007 - 20:16 #6
Nej det gør den ikke, den sletter programmer der er INSTALLERET efter den dato du gendanner fra og intet andet
Avatar billede cschmalz Nybegynder
25. april 2012 - 19:42 #7
Lukker