Avatar billede roys Nybegynder
18. oktober 2007 - 16:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

mit onboard lydkort virker ikke

hej mit onboard lydkort virker ikke bundkortet hedder MSI AGP 8x
det står der på det . har prøvet alt tro jeg men det virker stadig ikke så håber at få lidt hjælp her inde.

Hilsen Roy.
Avatar billede peet-49 Novice
18. oktober 2007 - 16:42 #1
Det skal være enablet i bios, og du skal have softwaren indstalleret, før det kan virke.
Avatar billede peet-49 Novice
18. oktober 2007 - 16:42 #2
Det ligger på cdèn, der fulgte med bundkortet.
Avatar billede roys Nybegynder
18. oktober 2007 - 16:44 #3
godt så vil prøve det.
Avatar billede off-line Nybegynder
18. oktober 2007 - 20:02 #4
Hvis det stadig ikke virker efter du har installeret driveren (igen?) så prøv
at gå ind i kontrolpanelet - hvis du ikke har været der - Lyde og lydenheder/
Lydenheder/lydstyrke, og se efter flueben, som sidder forkert. Især nede i venstre
hjørne, hvor der står "Slå alt fra" Hvis der er flueben der, er der ingen lyd.
Windows kan selv, af uransalige grunde, finde på, at sætte fluebenet i der.
Avatar billede off-line Nybegynder
20. oktober 2007 - 16:44 #5
NÅ, virker det nu?
Avatar billede off-line Nybegynder
06. december 2007 - 23:18 #6
Lad være med at lægge spørgsmål på Eksperten, når du ikke gider følge op:(
Avatar billede roys Nybegynder
20. februar 2008 - 14:32 #7
det virker og undskyld jeg ikke har svaret tilbaeg skal ikke ske igen
Avatar billede roys Nybegynder
21. februar 2008 - 09:44 #8
smide et svar jorn asveg og du vil modtag dine point
Avatar billede off-line Nybegynder
21. februar 2008 - 12:19 #9
OK! Fint det virker nu:)
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2017 - 15:07 #10
Off-line forsvandt ud af Eksperten for mange år siden.
Indmeldt igen i 2016 som valby1.
https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/232074