Avatar billede annemad Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:29 Der er 3 kommentarer

McAfee blokerer internetsider for ny bruger

Hej alle,

har oprettet en ny ikke-administrator bruger på Windows Vista, men McAfee blokerer for internetadgangen.
Har prøvet at give alle tilladelser både via vista og McAfee, at ændre startadressen m.m., bla. til blank side - alligevel kommer meddelelsen om at McAfee har blokeret for siden. Er ikke helt klar over om den prøver at gå til  en anden adresse end jeg be'r om.

Men måske er der en enkel løsning:-D

mvh
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:54 #1
prøv at log ind på administrator brugeren i stedet for, og tillad det i McAfee der
:D
Avatar billede annemad Nybegynder
18. oktober 2007 - 12:19 #2
Synes jeg har prøvet det... Men tak, prøver igen, når jeg får tid.
Avatar billede annemad Nybegynder
26. oktober 2007 - 00:15 #3
Hej alle - det var McAfee, der stadig havde en "gammel" bruger stående og ikke den nye. Så en eller anden form for synkronisering må være gået galt. Så er det jeg igen står med nogle points.. Hvis du vil have dem Stefan er du velkommen til at sende et svar...