Avatar billede woopes Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:19 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

100 % sletning af adresseliste + IE explorer

Hvordan sletter jeg min adresselisten i IE Explorer 100%..

Jeg vil ikke bare rydde oversigten og slette de midlertidlige filer, jeg vil have sådan at min adresseliste er 100% cleared. Hvis jeg går op i adresselisten og fjerner alt hvad der står, også trykker pil ned engang, komme der alle mulige forskellige sider, genveje og div. links. Hvordan kommer jeg af med dem?

Håber i kan hjælpe!
Der er 60 dejlige point til den som kan hjælpe mig..
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:43 #1
du skal bare trykker på funktioner --> vælg internetindstillinger --> vælg fanebladet Generelt og Der hvor der står Browserdata skal du trykke på knappen slet

:D
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
17. oktober 2007 - 22:49 #2
bare sig til hvis du behøver hjælp
:D
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2007 - 23:17 #3
Eller tryk alt+c - vælg oversigt - slet alle.
18. oktober 2007 - 07:54 #4
Avatar billede woopes Nybegynder
18. oktober 2007 - 20:29 #5
Larry - god hjælp.

Stefan som jeg skriver fjerner den funktion ikke alt. den fjerner det man kan "se" men hvis man somsagt trykker pil ned kommer der mere frem, det er det jeg skal af med..

John uddyb lige den der med alt+c, tak :) skal ikk bare tømme min oversigt, det skal slettes 100%
18. oktober 2007 - 20:52 #6
Registreringsdatabase oprydning ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.
Avatar billede woopes Nybegynder
24. oktober 2007 - 19:23 #7
larry, jeg har nu brugt programmet der og slettet så meget som muligt. Men jeg har stadig samme problem, hvis jeg går op i min adresselister og markre det der allerede står og sletter det og trykker pil ned 2 gange kommer der links, genveje osv. og tidliger sider jeg har været på. Er ligesom det er gemt et eller andet sted længere inde..
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2007 - 20:03 #8
IE version?
Avatar billede woopes Nybegynder
24. oktober 2007 - 21:38 #9
6.0
Avatar billede woopes Nybegynder
24. oktober 2007 - 21:39 #10
har haft ie 7.0 inde, og det hjalp ikk, har også sleet IE og geninstalleret.. men hjalp hellere ikke..
25. oktober 2007 - 08:21 #11
Jeg har lige afprøvet diverse af ovenstående - virker som ønsket her - Hmmm...
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2007 - 09:47 #12
Og her!
25. oktober 2007 - 12:01 #13
Hmmm... har du mon et eller andet sikkerhedsprogram som 'holder' fast i det ?
Avatar billede woopes Nybegynder
25. oktober 2007 - 17:03 #14
prøver i at gøre det samme som jeg? - at slettet der som står når man åbner sin ie explorer startside, også trykke pil ned to gange?.. fordi så er det at jeg får det frem. Jeg kan sagtens slette oversigten, men bare ikk fuldkommen.. det er ret underligt, og nej har ikk noget sikkerhedsprogram.. :|
Avatar billede woopes Nybegynder
25. oktober 2007 - 18:39 #15
karise larry, jeg fik det fikset, roddede lidt mere med det der ccleaner, og nu er det væk.. det er bare perfekt :) tak for hjælpen.. smid lige et svar og der bliver skudt nogle point afsted til dig :P
25. oktober 2007 - 22:39 #16
Ping...

(Det var et [svar]..)
25. oktober 2007 - 22:39 #17
Deles med andre !!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2007 - 00:40 #18
hopper over - min løsning virkede jo ikke :)
Avatar billede woopes Nybegynder
01. november 2007 - 17:40 #19
Tak for hjælpen :D