Avatar billede griner91 Nybegynder
17. oktober 2007 - 21:31 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

vil se dvd film på (bærbar) computer.

jeg sidder og vil se en film på min bærbaare computer men windows medie player gidder ikke vise den, den siger "Windows Media Player kan ikke afspille denne dvd, fordi der ikke er installeret en kompatibel dvd-dekoder på computeren" er der et sted jeg kan få den ting? eller et andet gratis program der kan vise filmen?

håber nogen kan hjælpe mig, på forhånd tak
Avatar billede cordion Nybegynder
17. oktober 2007 - 21:51 #1
prøv på http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tg=dl-20&qt=dvd%20player&tag=srch

tjek efter hvilken en passer dig bedst og se godt efter om det er demo eller gratis

ellers en meget god side hvis du vil have noget freeware
Avatar billede Jensen DK Novice
18. oktober 2007 - 07:31 #2
http://www.pcworld.dk/download/56/1434
Hent denne media player den kan afspille næsten alt.
Avatar billede griner91 Nybegynder
18. oktober 2007 - 08:43 #3
mange tak, nu kan jeg endelig se film:D men i har ikke svaret på spøgsmålet. og efter som cordion kom først så må det være ham der for prengede.
Avatar billede cordion Nybegynder
18. oktober 2007 - 08:50 #4
jeg deler gerne
Avatar billede griner91 Nybegynder
18. oktober 2007 - 09:47 #5
deler preng? hvordan?
Avatar billede cordion Nybegynder
18. oktober 2007 - 12:25 #6
så skal begge give svar... så tror jeg du kan markere begge to
Avatar billede cordion Nybegynder
18. oktober 2007 - 12:25 #7
og så kan folk også se at begge svar kan bruges
Avatar billede Jensen DK Novice
18. oktober 2007 - 12:57 #8
ok
Avatar billede Jensen DK Novice
18. oktober 2007 - 13:11 #9
For at vende tilbage til windows medie player, skal du nok opdatere din DRM den finder du ved at vælge stifinder, Documents and settings, funktioner ned i mappeinstillinger, klik på vis,fjern fluebenet i skjul beskyttede operativsystemfiler,klik all Users, derefter DRM åben mappen og slet det hele.
http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/da/indivit.asp denne adresse opdatere Medie player så er din DRM opdateret når du har downloadet linket og du burte kunne se dine film.
Avatar billede griner91 Nybegynder
18. oktober 2007 - 13:18 #10
okay mange tak:D