Avatar billede gartneren Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelelse i send/modtag

Får følgende fejlmeddelelse i Outlook når programmet sender/modtager:

Opgaven 'MAIL - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: +OK 212308 octets'

Har haft kontakt til begge (server + internetudbyder), men begge melder hus forbi.

Er der nogen der kender til problemet og hvad er løsningen?
Avatar billede be_nice Juniormester
17. oktober 2007 - 16:41 #1
Har du søgt efter fejlmeddelelsen (koden) på www.microsoft.dk?

Be-Nice
Avatar billede gartneren Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:42 #2
Fik også lige denne fejlmeddelelse:

Opgaven 'MAIL - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC90) : 'E-mail-serveren til indgående post (POP3) har rapporteret en intern fejl. Hvis du fortsætter med at modtage denne meddelelse, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: </html>'
Avatar billede gartneren Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:43 #3
Har søgt på microsoft, men er ikke kommet problemet nærmere
Avatar billede be_nice Juniormester
17. oktober 2007 - 16:45 #4
Prøv dette link:

http://support.microsoft.com/kb/813514

Be_Nice
Avatar billede lx2ba Novice
17. oktober 2007 - 16:47 #5
Kan det være din time-out indstilling, der er for kort?
Funktioner -> Indstillinger -> Konfiguration af e-mail -> E-mail konti -> Næste (Få vist eller rediger eksisterende e-mail-konti -> Marker den ønskede konto -> Rediger -> Flere indstillinger -> Avanceret -> Indstil Time-out til en større værdi, end du allerede har (jeg har 2 minutter!). Derefter baglæns ud af det hele!
Avatar billede gartneren Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:48 #6
Eller denne:

Opgaven 'MAIL - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC0F) : 'Forbindelsen til serveren blev afbrudt. Hvis problemet fortsætter, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: +OK 695417 octets'

/Den frustrerede Gartner
Avatar billede lx2ba Novice
17. oktober 2007 - 16:49 #7
0x8004210a hedder timeout koden (set i be-nice's link), så det er jo nok ikke det!
Avatar billede raevdal Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:52 #8
Jeg har haft et lignende problem
Dette kunne afhjælpes med en genstart. Tilsyneladende var det Norton internet Security der lavde koks i det.
Avatar billede gartneren Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:53 #9
Server timeout er 1 minut, men fejlmeddelelsen kommer promte imens den henter og det er tilfældigt ved hvilken email.
Avatar billede be_nice Juniormester
17. oktober 2007 - 16:57 #10
Har du gennemset den vejledning via linket?

Er problemet opstået umotiveret, eller har du foretaget nogle ændringer af din opsætning, eller er der foretaget nogen opdatering af virusprogram e.l?

Be_Nice
Avatar billede gartneren Nybegynder
17. oktober 2007 - 17:15 #11
Har kigget på linket, det kan jo være mange ting. Antivirus + firewall er CA Internet Security Suite og er sat til at opdatere automatisk. Det eneste jeg har ændret på maskinen er installering af HP software til en HP MFP printer.

/Gartneren
Avatar billede gartneren Nybegynder
19. oktober 2007 - 17:15 #12
Har prøvet en validering af registreringsdatabasen, som kunne være et problem ifølge microsoft.
Tak Be_Nice

/Gartneren
Avatar billede gartneren Nybegynder
19. oktober 2007 - 17:19 #13
Ups
Sender du som svar Be_Nice.....
så lukker jeg
Avatar billede be_nice Juniormester
19. oktober 2007 - 17:50 #14
OK

Be_Nice