Avatar billede mary1983 Nybegynder
17. oktober 2007 - 15:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ingen blæk på papiret

Hej,

Jeg har netop installeret en lexmark z602 printer (med den tilhørende cd) på min PC.

Det giver heller ingen problem. Problemet kommer når jeg udskriver en testside (eller en side  i word for den sags skyld).

Når jeg vil udskrive så "printer" den siden (og blækpatronen kører frem og tilbage) men der kommer ingen blæk på papiret.

Jeg har fjernet beskyttelsestapen :)

Nogle der kender en løsning eller har prøvet det samme?
Avatar billede Jensen DK Novice
18. oktober 2007 - 07:08 #1
Mon ikke at din blækpatron er defekt, blækket er måske størknet.
Avatar billede mary1983 Nybegynder
26. oktober 2007 - 18:12 #2
lort :) lukker spørgsmålet!
Avatar billede Jensen DK Novice
27. oktober 2007 - 06:59 #3
Hvad var løsningen siden du lukker? ( lort er ingen løsning)