Avatar billede mikaelo Nybegynder
09. juni 2001 - 19:19 Der er 13 kommentarer

Print i photoshop?

Hvorn faaaen får jeg photoshop6.0 til at printe ud sådan at der ingen margener er....i BEGGE sider (kan godt få den til at printe helt ud til kanten af papiret i den ene side, men ikke i den anden!!)

Hvordan...synes jeg har pillet og kigget nok i både, prin, print setup og page setup...

Someone tell me please?

tak
Avatar billede lauer Nybegynder
09. juni 2001 - 19:23 #1
Hmm, der er altså ikke mange printere der kan printe helt ud på papiret.
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. juni 2001 - 19:28 #2
Kan du lave en selvtest på din printer, så kan du måske se hvor meget pladsen bliver udnyttet, som machomann siger er der ikke mange der kan klare at dække et A4.
Se evt. i din printermanual.
Er det et billede eller et dokument du ska\' ha\' printet, undskyld spøgsmålet?
Avatar billede bugdk Nybegynder
09. juni 2001 - 20:18 #3
du skal have en A3 printer så kan du printe ud i fuld A4 størrelse :o)

MVH Bugdk
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. juni 2001 - 20:21 #4
Ja, sikke et monster ;o)
Avatar billede danish Nybegynder
09. juni 2001 - 23:23 #5
Køb en A3-printer, søde.
Avatar billede pallevad Nybegynder
10. juni 2001 - 16:46 #6
Print fra Photoshop er helt afhænig i hvad din printer kan. Måske kan du snyde din printer ved af
vælge formatet \"LEGAL\" som svare til A4 plus..

Hvis ikke skal du anskaffe en printer der kan udskriv A4 plus.

Mvh Pallevad
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juni 2001 - 17:56 #7
pallevad> Det var dog det værste vrøvl jeg længe har set på skrift!
Avatar billede pallevad Nybegynder
10. juni 2001 - 18:06 #8
retaxes>

Forklar dig venligst ??????

Avatar billede retaxes Nybegynder
10. juni 2001 - 18:21 #9
Man kan ikke snyde printeren ved at skrive ud i Legal format (Den amerikanske pendent til A4), den ville aldrig kunne skrive ud over de margener der er for en given printer, derfor er der flere der foreslår en A3 printer.
Kan du fortælle hvilken fabrik der laver en A4 plus printer?
Avatar billede pallevad Nybegynder
10. juni 2001 - 19:47 #10
retaxes>

Min defination på A4 plus, er størrelsen
over A4 hvorpå der er plads til skæremærker mv.

Formater der kommer tættest på må jo være LEGAL&LETTER. Derfor en printer der kan udskrive  i f.eks LEGAL&LETTER. Det kan iøvrigt næsten alle printere..

Du skriver til mig at det er det værste vrøvl du længe har set, det syntes jeg er helt iorden hvis
der er hold i det du skriver. DER ER DER IKKE....

Jeg har netop udskrevet fra photoshop til min
HP LaserJet 4M Plus- printer , hvor jeg i printer opsætningen valgte LEGAL i papirformat. Jeg satte så et stykke A4 papir i manuel indføring og justerede manuelindføring til LEGAL, hvorefter jeg fik mit print fra photoshop helt til kant.

Du skriver man ikke kan snyde printeren, men det har jeg altså gjort...

Konklusion:
Eftersom det du skriver ikke passer er så også noget vrøvl, eller skulle vi vælge en anden
syntax fremover ????

Avatar billede pallevad Nybegynder
10. juni 2001 - 19:50 #11
Hej Mikaelo

Jeg beklager at der er gået ordkløveri i dette spørgsmål, i forsøget på at hjælpe dig.

Det er lykkedes mig at snyde printeren...

Jeg har netop udskrevet fra photoshop til min
HP LaserJet 4M Plus- printer , hvor jeg i printer opsætningen valgte LEGAL i papirformat. Jeg satte så et stykke A4 papir i manuel indføring og justerede manuelindføring til LEGAL, hvorefter jeg fik mit print fra photoshop helt til kant.

MVH Pallevad

Avatar billede -fiskeren- Nybegynder
22. juni 2001 - 17:36 #12
Men Generelt vil du ik få din printer til at printe helt ud til kanten der er mulighed for hvis man har A3 printer at lave A4 størrelse i midten men det er lidt mere hen af grafiske maskiner og de er ik billige!
Avatar billede stigmata Nybegynder
23. juni 2001 - 04:30 #13
-> Pallewhatthefuckareutaklingabout

Man kan købe en printer, som kan printe ud i overstørrelse (a4+, a3+..osv). Selvfølgelige kan man ikke snyde en printe til at printe til kant da det for printerhovedet vil være fysisk umuligt...du kan jo ikke styre med legal hvor fanden den starter med at printe (om det er 1 eller xx mm fra griberkant)

/s:mata