Avatar billede the-rask Nybegynder
17. oktober 2007 - 12:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

opdateringtil grafikort

hej jeg har opdateret mit grafik kort nvidia 7600 go
i vista men nu kan jeg kun bruge lid af skærmen så den fylder lige så meget som en 14 tommer skærm kan man feks slette opdateringen
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2007 - 12:11 #1
Hmmm...
Ja du kan afinstallere den nye driver og lægge den gamle ind igen - men du er ikke særligt god til at skrive hvad problemet er - har du prøvet at sætte skærmen til at bruge korrekt opløsning?
Avatar billede tonygk Nybegynder
17. oktober 2007 - 12:31 #2
Du skal huske at i følge nVidia skal alle IKKE engelsk styrsystemer (dansk i din tilfælde) installere en anden version af driver (den internationalle version). Her kan du download den rigtige driver.
http://uk.download.nvidia.com/Windows/163.69/163.69_forceware_winvista_32bit_international_whql.exe
Avatar billede tonygk Nybegynder
17. oktober 2007 - 12:35 #3
Lidt formulerings problemer har jeg haft. Prøver igen nu ;--))

Husk at i følge nVidia skal alle IKKE engelsk styrsystemer (dansk i din tilfælde) installere en anden version af driver (den internationalle version). Her kan du download den rigtige driver.
http://uk.download.nvidia.com/Windows/163.69/163.69_forceware_winvista_32bit_international_whql.exe
Avatar billede the-rask Nybegynder
17. oktober 2007 - 12:51 #4
tusind tak for hjæpen har givet dig point
Avatar billede tonygk Nybegynder
17. oktober 2007 - 13:01 #5
Det var så lidt.  ;--))