Avatar billede satan666 Nybegynder
02. december 1999 - 21:26 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Hjælpp jeg bliver smidt af...!

Hver gang jeg "logger" på internettet bliver jeg smidt af, jeg har lige ændret på mine nætværks indstillinger og nu vil modemet logge på mere.

Det er sket før, men jeg kan ikke huske hvordan jeg fixede det,,pleezzze help..!
Avatar billede klas Juniormester
02. december 1999 - 21:29 #1
Det sker også for mig lige i tiden . . Bruger du worldonline ? de har ihvertfald nogle problemer så vidt jeg forstår
Avatar billede cheese Nybegynder
02. december 1999 - 21:44 #2
Hvilken forbindelse har du?
Avatar billede klas Juniormester
02. december 1999 - 22:01 #3
Jeg ved ikke med satanisten .  :o) men jeg har 56k modem - - jeg snakkede med WOL den anden dag .. de forklarede at de havde nogle problemer med deres system . . . . .
Avatar billede bubby Nybegynder
02. december 1999 - 22:18 #4
hvis du bruger tele-dk så er det fordi de er ved at opdatere hele deres system
Avatar billede getalife Nybegynder
02. december 1999 - 22:18 #5
Jeg vil foreslå at du sletter det opkaldskort du sikkert har i forvejen, genstarte computeren og følger indstillingerne på følgende side:
http://www.opasia.dk/kundeservice/opkobling/opsaetn_protokoller.shtml
Avatar billede getalife Nybegynder
02. december 1999 - 22:20 #6
Men skriv lige noget info om en fejlmeddelelse.
Når du at komme på nettet ?
Hvilken udbyder har du ?
Modem ?
osv osv :o)
Avatar billede getalife Nybegynder
02. december 1999 - 22:26 #7
Bubby >> Hvor har du fået den ide ?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
03. december 1999 - 08:05 #8
WOL har STORE problemer for tiden...
Avatar billede satan666 Nybegynder
03. december 1999 - 08:31 #9
Jeg har WOL, men det er squ også sket dengang jeg havde get2fuckingnet, der ændrede jeg også på mine netværksindstillinger og så blev jeg smidt af hver gang jeg loggede på, så ringede jeg op til en get2fuckingnetarbejder hjalp mig med at ændre nogle indstillinger også virkede det igen....!

Tele-dk argggggggg!-----§

Takker, bare bliv ved med jeres ideer...!
Avatar billede satan666 Nybegynder
03. december 1999 - 08:37 #10
Jeg vil lige sige at  jeg er "rimelig" god til det med netværk og internet, men denne fejl fatter jeg ikke....!
Avatar billede getalife Nybegynder
03. december 1999 - 09:01 #11
Du skriver stadig ikke noget om dit problem...
For at vi kan finde ud af hvor dit problem ligger skal vi først have noget info om problemet..
At du bliver smidt af kan jeg ikke bruge til noget for sig selv. Er det efter du har fået forbindelse ?
Avatar billede bubby Nybegynder
03. december 1999 - 17:03 #12
getalife>>>f.eks. at favoritnr er blevet ændret? de har skrevet en mail til os om at de er ved at opdatere og at det strækker sig over et par uger!
Avatar billede getalife Nybegynder
03. december 1999 - 20:42 #13
Bubby >>
Det er også rigtigt, men.. lige så snart dit 80262626 nummer er blevet nedlagt, kan du bruge 16110.
Ændringen sker i løbet af få sekunder og derefter skal du ændre dit opkaldsnummer.
Desuden vil du hele tiden kunne bruge din lokale opkaldspulje.
Avatar billede robse Nybegynder
04. december 1999 - 13:11 #14
Tjaah, altså jeg kan se at andre har samme problem som jeg. Jeg bliver smidt af nettet i tide og utide. Jeg bruger worldonline 1049, og det mest irriterende er at der ikke er noget mønster overhovedet. Nogle dage kan jeg være på i 2,5 time før jeg bliver smidt af, andre dage ryger jeg af 4 gange inden for et kvarter. SKOD !!

Jeg har prøvet med at sætte 3 kommaer efter mit opkaldsnummer, fordi det foreslår worldonline, men det hjælper sgu heller ikke en skid. HELP PLEASE
Avatar billede getalife Nybegynder
04. december 1999 - 14:03 #15
Robse>>
nyt spørgsmål... nye points ;o)
Avatar billede getalife Nybegynder
04. december 1999 - 14:06 #16
Robse >>
Hvilket modem har du ??
Avatar billede robse Nybegynder
04. december 1999 - 18:52 #17
getalife >>

det er et sandberg 56k v.90 !!

og det styrer overhovedet ikke !!!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
04. december 1999 - 19:51 #18
>> robse... når nu du også bruger WOL, så bare glem at finde en løsning... Det er WOL der har skiftet udstyret ud på deres servere... hvilket desværre er gået MEGET hårdt ud over os uden FAST FORBINDELSE :o(((
Vent og se tiden an, skift ISP eller gør som os andre og send dem en mail til deres support, om at du godt snart vil se deres gode gamle service...

Konklusion: Du finder ikke en løsning på din egen maskine... (det hjælper dog lidt at pinge en server konstant....)
Det er WOL du skal plage om en løsning!!
Avatar billede robse Nybegynder
05. december 1999 - 00:39 #19
tigerdyr >> Oki doki. Tak for det ! :o)
Avatar billede getalife Nybegynder
05. december 1999 - 02:42 #20
Måske skulle i prøve at frakoble V90/56K på jeres modems... det kunne være der problemet ligger i forhold til WOL.
I kunne prøve at indsætte 4 kommaer efter jeres opkaldsnummer. Dermed ryger i ned på en V34 protokol (33.6) og modemet når ikke at oprette en 56K flex eller V90 forbindelse.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
05. december 1999 - 11:25 #21
Hey hey... jeg har også voldsomme problemer med WOL for tiden og jeg er på et 33.6 modem!!!, så det har ikke nødvendigvis noget med V90/56K at gøre!!!
Avatar billede getalife Nybegynder
05. december 1999 - 19:28 #22
Selv Hey hey... det var bare et forslag..
Avatar billede satan666 Nybegynder
05. december 1999 - 20:40 #23
Jeg kommer slet ikke på nettet, efter den har tjeckket mit password bliver jeg smidt af. Det skete også da jeg havde get2net og ændrede mine nætværksindstillinger, så nu er det jeg spørger: hvad skal mine netværksprotokoller stå på????

SATAN!
Avatar billede getalife Nybegynder
05. december 1999 - 20:53 #24
Hvis du mangler dine primære og sekundære DNS'er er de:
Hvis det er i Netværk skal du kun have
Opkaldskort, TCP/IP og Klientprogram til MS netværk.
Avatar billede getalife Nybegynder
05. december 1999 - 20:55 #25
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
06. december 1999 - 11:47 #26
Delvis korrekt... jeg kører stadig med deres gamle indstillinger...
Dvs. konfigurer opkaldskortet til at køre TCP/IP...
Primær DNS: 194.234.57.8
Sekundær DNS: 194.234.57.3
Avatar billede skjoldby Nybegynder
09. januar 2000 - 04:17 #27
Min bror har samme problem med WOL. Han bliver smidt af efter få sekunder. Andre gange kommer han på som han skal. Når han går på nettet på hans arbejde går det ofte fint, men når han er hjemme får han problemer. Han har en bærbar så det eneste der er skiftet ud er telefonen han ringer op fra.
På WOL kan de ikke hjælpe en skid. Han har døjet med problemet i over en måned nu.