Avatar billede djcaper Nybegynder
15. oktober 2007 - 10:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af gamle pc3 plotter i oversigten

Hej Alle Eksperter.
Vi har på mit arbejde skiftede plotter,men oversigten når vi skal plotte viser stadig de gamle plotter som ikke er her mere. Hvordan kan man slette dem fra listen. Stien til både Print Configuration search path og Print Descriptions file search parth er sat rigtigt, og der er kun de plotter vi bruger.

Er der nogle der har en idé til hvor det flue ben er . det er sikkert ikke andet en et dumt flue ben.... :-)
Avatar billede tonygk Nybegynder
15. oktober 2007 - 10:36 #1
Har du erstattet den gamle plotter med en ny, eller har opretet en ny?
Avatar billede djcaper Nybegynder
15. oktober 2007 - 10:48 #2
vi har erstattet den gamle plotter med en ny, nyt mærke og hen helt anden driver.
der er også nogle der har forsøgt at lave nogle pfd printer, men nogle af dem virkede så ikke og de er slette fra stien på Computeren. så de er ikke hvor den henviser til.

og tak for dit hurtige svar
Avatar billede kirstineka Nybegynder
15. oktober 2007 - 11:07 #3
Prøv at søge efter mappen "plotters". Så kan du se hvilke pc3-filer der ligger(og hvor). Umiddelbart tror jeg bare du kan slette dem som ikke anvendes mere. Gem lige en kopi for en sikkerheds skyld.
Avatar billede tonygk Nybegynder
15. oktober 2007 - 11:12 #4
Ummidelbart går jeg ud fra at du ikke har lavet om på "sharevavn" på din plotter. Det nemmenste og hurtigste måde er at slette plotteren og oprette en ny med det rigtige shared name.
Du skal også huske at kigge på jeres DNS og fjerne det gamle og oprette det nye. Hvis I får jeres printer/plotter via loginscript, skal du finde du de bruger som har oprettet plotteren manualt, slette den derfra.
Hvis jeg tager fejl af det hele, kan du forklare lidt mere, så kan jeg måske hjælpe.  ;--))
Mvh tony
Avatar billede dla Praktikant
15. oktober 2007 - 16:51 #5
I AutoCad: Tools, Options, fanen Plot and Publish, knappen Add or configure Plotters.
Der står listen, bare slet dem du ikke skal bruge mere.
Avatar billede djcaper Nybegynder
16. oktober 2007 - 08:56 #6
Hej dla. det virkede. selv om at jeg havde slette dem manuelt via sti finder. men da jeg gik den vej via Acad så var de væk
Avatar billede dla Praktikant
16. oktober 2007 - 09:01 #7
Godt! Accepterer du så ikke mit svar? :-)
Avatar billede djcaper Nybegynder
16. oktober 2007 - 09:43 #8
håber at det er blevet accepteret , jeg trykkede på Accepter.
Avatar billede dla Praktikant
16. oktober 2007 - 09:58 #9
Det er ikke accepteret endnu, du skal først markere navnet og derefter trykke accepter.
Avatar billede dla Praktikant
16. oktober 2007 - 10:46 #10
Mange tak :-)