Avatar billede nikki_el_loco Nybegynder
09. juni 2001 - 16:21 Der er 3 kommentarer

DVD og DivX

Er der nogen, der kender en DVD-afspiller, der kan afspille DivX-film? Findes noget sådant overhovedet? Hvis ikke, er det smarteste så, at konvertere DivX-filmen til VCD? Hvordan er det kvalitetsmæssigt? Jeg mener VCD kontra DivX...
Avatar billede madskp Nybegynder
09. juni 2001 - 16:35 #1
Kvaliteten kommmer meget an på hvordan den er på den divx film du har. Dog vil jeg mene at den vil blive forringet ved at blive ´konverteret.
En anden ting er at hvis du konvereter den kommer den til at fylde meget mere.
Har til dato ikke hørt om DVD afspillere der kunne afspille dette format!
Bruger selv video out på mit grafikkort til dette formål!
Avatar billede madskp Nybegynder
09. juni 2001 - 20:27 #2
Prøv evt at holde dig orienteret på www.vcdhelper.com
Avatar billede bugdk Nybegynder
09. juni 2001 - 20:28 #3
den bedste player til div format er power dvd 3,0 fra cyberlink den er fed!! :o=)

MVH Bugdk\'

PS: du skal bare huske at ligge divX patch ind på computeren før du bruger power dvd
eller du kan kigge ind på http://dvd.box.sk
                :o)