Avatar billede anderskristensen Nybegynder
14. oktober 2007 - 21:09 Der er 1 løsning

kan ikke starte bf2 og stranglehold

Har lige installeret stranglehold. Men når jeg prøver at starte det, kommer windows med fejlmelding om at spillet afsluttes.
Jeg kan se startvideoerne, men når det egentlige spil skal åbnes sker ovenstående.
Det samme sker, når jeg prøver at åbne battlefield2.
Jeg tror årsagen er den samme.
Jeg har lige formateret min computer, og installeret nye drivere, inkl catalyst til gfx, så tror ikke fejlen kan findes der.
HW: Radeon 9700 Pro, bundkort: msi k8n neo2-fx
Battlefield2 har virket før, så tror ikke det er min hw der er noget i vejen med.

Har for nogen tid siden flashet bios, så muligvis nogen indstillinger der det er i vejen med?! (kan desværre ikke huske om det virkede efter opdateringen)
i catalyst står der "AGP off", selvom der vel  burde stå 8x?
Kunne forestille mig det var nogen forkerte indstillinger enten i bios eller i catalyst.
Avatar billede anderskristensen Nybegynder
20. oktober 2008 - 09:36 #1
lukker spørgsmål