Avatar billede stoiss Nybegynder
14. oktober 2007 - 20:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

beænd til dvd formaf?

Hejsa alle ..

hvordan brænder jeg fra *.VOB, *.IFO, *.BUP til DVD, jeg har søgt rundt på google, men forstår det sq ikke helt :-/

.Stoiss
14. oktober 2007 - 21:03 #1
Avatar billede stoiss Nybegynder
14. oktober 2007 - 21:25 #2
kan ikke lige finde noget i overskrifterne der stemmer med mine fil navne :-/
14. oktober 2007 - 22:13 #3
Hvor kommer nævnte *.VOB, *.IFO, *.BUP fra ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. oktober 2007 - 02:14 #4
Hmmm???

Nero: Start nero startsmart - sørg for der er valgt dvd øverst - gå i Foto og video -klik på Brænd DVD-video filer.

Har du andet brænderprogram skal du bruge en lign. funktion.
Led efter det så finder du det.

Men måske skal filmen gennem dvd shrink først, for at kunne være på en alm. dvd skive...
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2007 - 22:57 #5
sorry, havde glemt spørgsmålet :-/

Nogen der stadig er med?

John -> hvad er en dvd shrink?

Mvh. W. :)
26. oktober 2007 - 23:11 #6
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2007 - 23:15 #7
Takker, smid et svar, så får jeg den her lukket :)
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2009 - 23:11 #8
Der gik da vist noget galt med nogle brugere :-P Finder lige ud af at lukke "Stoiss" :-)