Avatar billede madsleejensen Nybegynder
14. oktober 2007 - 19:56 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

cliche.dk godt eller dårligt valgt.

Hej jeg står og skal til at oprette et nyt domæne, så jeg leder efter en god hosting af dette, jeg har undersøgt lidt hvad cliche.dk's servere kører med og de ser ud til at understøtte mine behov, men før jeg vil købe plads hos dem vil jeg lige hører om der er nogen ting man bør vide omkring hosting af cliche.dk.

Mvh Mads
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. oktober 2007 - 20:31 #1
Sidst jeg fik en mail fra en kunde hos cliche tog det en dags tid før den nåede frem. Det var een, der fortalte han ville besøge mig. Emailen kom frem senere end ham.

Lad os tage tre fordele
1. Det er billigt
2. Det er billigt
3. Det er billigt

Og da jeg ingen personlige erfaringer har med cliche.dk ud over ovenstående, så vil jeg lade andre komme med ulemperne.
Avatar billede it-dk Nybegynder
15. oktober 2007 - 14:29 #2
Jeg har engang prøvet dem samt mange andre udbyderer og mine erfaringer var ikke helt gode. Men man får hvad man betaler for. Nu bruger jeg mest www.unitspeed.dk og www.intergate.dk. Er er dog prisforskel på disse 2 udbyderer.

Med cliche syntes jeg det gik lidt langsomt (men for 1 kr skal der jo være en del for at dække serveren). Var lidt mail problem og syntes ikke altid supporten svare godt tilbage. Men der er sikkert mange andre end mig som har haft gode erfaringer.
Avatar billede kalp Novice
15. oktober 2007 - 14:30 #3
dårlige servere... de kan ikke tåle den store belastning og hvis først dit site bliver for stort lukker de det uden en advarsel.
Avatar billede madsleejensen Nybegynder
16. oktober 2007 - 09:00 #4
jeg takker for jeres kommentar, og vil tage dem op til vudering omkring hvor vidt cliche er det rigtige valg for mit domæne, i er meget velkommen til alle at smide et svar!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. oktober 2007 - 09:13 #5
Ingen point til mig, tak.
Avatar billede it-dk Nybegynder
16. oktober 2007 - 09:35 #6
Jeg kan se flere har sagt mindre positive ting men der er sikkert andre som er tilfreds med cliche.
Avatar billede kalp Novice
16. oktober 2007 - 11:08 #7
om man synes godt om cliche eller ej kommet an på ens forventninger til hvad god service er.