Avatar billede tolk Nybegynder
14. oktober 2007 - 17:53 Der er 1 kommentar

Dele mapper

Hej,

På et delt netværk har jeg oprettet dele mapper på samtlige computere. Der er computere med windows Vista, XP og 2000 og alle er i samme arbejdsgruppe. Jeg kan se de respektive computere i arbejdsgruppen, men jeg har et problem med delingen af mapper.

Jeg har oplevet af dele en mappe, hvor delingen fungerer i måske 5-10 min. til lige pludselig kort tid efter ikke at fungere. Det er meget mystisk synes jeg....nogle der kan hjælpe? Det er en windows 2000 udgave og en Vista, der skal dele mapper. Er der nogle ting, jeg skal være opmærksom på?
Efter at det har fungeret fint i kort tid, går man over til at få fejlmeddelelsen "Kontakt administrator for adgang" hvis man vil åbne et dokument i f.eks. Excel.

/Kasper
Avatar billede tolk Nybegynder
16. oktober 2007 - 09:37 #1
Denne tråd hører måske ikke til i Windows Vista...?! Ved ikke helt hvor den ellers skal være...