Avatar billede larsbothomsen Nybegynder
14. oktober 2007 - 13:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Checkbox, hjælp til tekst ved flueben.

Jeg kender slet ikke noget til javascript, men vil gerne have hjælp til dette:

Jeg har en checkbox, hvis man så sætter flueben i den så skal der komme noget tekst og nogle input felter, hvordan gør jeg det?
Avatar billede kalp Novice
14. oktober 2007 - 13:31 #1
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML>
<HEAD>
<TITLE> New Document </TITLE>
<META NAME="Generator" CONTENT="EditPlus">
<META NAME="Author" CONTENT="">
<META NAME="Keywords" CONTENT="">
<META NAME="Description" CONTENT="">
<script type="text/javascript">
function CheckBoxes()
{
  document.getElementById("kalpsDiv").style.display = "block";
}
</script>
</HEAD>
<BODY>

<input type="checkbox" onclick="CheckBoxes();" id="checkone" />

<div style="display:none;" id="kalpsDiv">
<input type="text" text="" />
</div>
</BODY>
</HTML>
Avatar billede larsbothomsen Nybegynder
14. oktober 2007 - 13:34 #2
Mange tak kalp, lige hvad jeg manglede og det var godt nok hurtigt :)
Avatar billede larsbothomsen Nybegynder
14. oktober 2007 - 13:35 #3
Hvordan dælen giver jeg dig poing?
Avatar billede kalp Novice
14. oktober 2007 - 13:37 #4
Jeg lægger et svar nu:)
så kan du markere mit navn i boksen helt nede i venstre hjørne og trykke på accepter bagefter:)

selv tak:)