Avatar billede cheshire Nybegynder
14. oktober 2007 - 01:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE 7vil ikke finde java

hejsa.

jeg har en computer som driller lidt. den vil/kan ikke finde Java Runtime Environment trods det at jeg igen og igen har installeret dette på ny. nu har jeg så osse prøvet at installere IE på ny uden det hjælper.vad kan der være galt?

takker på forhånd
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
14. oktober 2007 - 11:13 #1
Har du enablet JAVA i dine internet indstillinger?
Åben din IE->Klik funktioner->internet indstillinger->Klik fanen "Avanceret"-> rul ned til JAVA delen og sæt flue ben i.

Kan også være din installer, der har drillet under installationen, fordi dit AV program har blokeret den?
Prøv at slå dit antivirus program fra, men du installere JAVA runtime en gang til. Genstart så.
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
14. oktober 2007 - 11:19 #2
Hov - prøv evt at tage off-line WINDOWS installationen her ( nr 2). http://www.java.com/en/download/manual.jsp
Avatar billede cheshire Nybegynder
12. november 2007 - 07:23 #3
hej pbj_dk.

jeg har ikke fundet ud af problemet men valgte at installere firefox i stedet for og det kører.

men du var jo ganske flittig til at hjælpe så hvis du lige smider et svar så kommer pointene.

hilsen cheshire
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
12. november 2007 - 07:38 #4
Jamen velbekomme ... he,he ... jeg har også FF installeret, når IE driller.