Avatar billede goldeneye Nybegynder
13. oktober 2007 - 13:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Partionere ekstern harddisk

Jeg har en ekstra harddisk koblet til min PC via en USB-box. P.t. er den partioneret i 2 drev, hvordan får jeg den partioneret til at være et drev? Kører XP Home.
Avatar billede goldeneye Nybegynder
13. oktober 2007 - 13:25 #1
Løsning fundet.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
13. oktober 2007 - 14:55 #2
Du burde måske uddybe det lidt, så andre også kan blive klogere.
Avatar billede enya Nybegynder
13. oktober 2007 - 16:20 #3
Ja. Det er faktisk en af E.'S regler, at man skal skrive løsningen, når man selv finder den og lukker spørgsmålet.
Avatar billede goldeneye Nybegynder
15. oktober 2007 - 22:46 #4
Sorry.
I kontrolpanel vælges Administration.
Her vælges Computeradministration.
Under punktet Lager vælges Diskhåndtering.
Avatar billede enya Nybegynder
15. oktober 2007 - 22:50 #5
>goldeneye: Det var kun ment som en høflig kommentar - for at du ikke skulle blive "upopulær" på E... :)
Avatar billede goldeneye Nybegynder
15. oktober 2007 - 22:59 #6
Det ved jeg godt, kender ikke lige alle de "uskrevne" regler herinde, så godt jeg bliver gjort opmærksom på dem :o)