Avatar billede fimo Seniormester
12. oktober 2007 - 08:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

selektivt online

Jeg har netop downloaded live messenger 8.1 PLUS og ville spørge om det er muligt at få en funktion hvor man kan vælge hvem på sin kontaktliste der kan se at man er online ?
resten af dem på sin kontaktliste skal se at man feks står som offline ??
Er det muligt og hvordan gør man det ?
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
12. oktober 2007 - 09:39 #1
Hvis du går ind i funktioner og så indstillinger kan du under beskyttelse af personlige oplysninger sætte hvem som må se din online status.
Avatar billede fimo Seniormester
12. oktober 2007 - 10:39 #2
Hej Mikkel,
Det var lige præcis den funktion jeg ledte efter - PERFEKT :o)

Smid lige et svar
Tak for hurtigt svar / hjælp.....
Avatar billede fimo Seniormester
12. oktober 2007 - 11:10 #3
hovsa, hvad med de offline folk sender til mig, når de står som "blokeret", får jeg dem, når jeg fjerne dem fra "blokeret" eller er de gået tabt ?
Avatar billede fimo Seniormester
12. oktober 2007 - 11:10 #4
rettelse...offline beskeder som folk sender til mig.....
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
12. oktober 2007 - 11:15 #5
Der må jeg desværre være dig svar skyldig, men det kan jo forholdvis nemt afprøves med en af dine venner.
Avatar billede fimo Seniormester
12. oktober 2007 - 12:20 #6
okay...
Men som sagt TAK for svaret.....
:o)