Avatar billede iwe Nybegynder
11. oktober 2007 - 12:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problemer mit Intel 3945 netkort

Dette spørgsmål relaterer sig til følgende tråd:

http://www.eksperten.dk/spm/800507

Vi fortsætter her... :-)
Avatar billede tonygk Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:04 #1
Jeg har lige kigget på det. Har du selv lagt Vista på? (hvilket version)
For i følge Dell er det XP på.
Hvilket intel netkort har du, er det et 3945 eller 4965?
Avatar billede tonygk Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:09 #2
Hvis dit problem er kun netkort, og det hadler ikke om en Dell maskine, kan bruge dette link.
http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=N&ProductID=2259&DwnldID=13001&strOSs=153&OSFullName=Windows%20Vista*%20Home%20Premium,%2032-bit%20version&lang=eng

det er et godkent driver til Vista.
Avatar billede iwe Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:57 #3
Ja, det er meget mærkeligt. Det er en Inspiron 6400, men det har Vista, som var lagt på.

Netkortet er 3945.

Status for Trådløs netværksforbindelse er lige nu:

IPv4-forbindelse: Lokal
IPv6-forbindelse: Lokal
Medietilstand: Aktiveret
Hastighed: 54.0 Mbps
Signalstyrke: udmærket

Men den kan ikke længere oprette forbindelse til internettet. Før gik den kun kold en gang imellem. Nu er den helt død...

Hjælp?!
Avatar billede iwe Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:58 #4
Hvad med de andre ting, du foreslog tidligere?
Avatar billede tonygk Nybegynder
11. oktober 2007 - 14:27 #5
OK. Du skal komme på dette link. det er link til dell inspiron 9400. men med samme netkort og software, så kan det bruges.  ;--)) Du kan download alle 3 og installere dem når du er færdig med download.
http://support.euro.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?os=WLH&osl=DA&catid=-1&impid=-1&servicetag=&SystemID=INS_PNT_P4_9400&hidos=WW1&hidlang=da
1- klik på Netnærk og download og installere driveren til "Intel driver" sidste driver i dette katagori.
2- Klik på Systemværktøjer, og download og installerer "Notebook System Software"
3- Klik på Applikationer, download og installerer "QuickSet".
Du skal muligvis konfigurer dit trådløs netværk igen.
Nu skulle du have en stabil forbindelse.  ;--))

Lad mig høre hvordan det gik.
Avatar billede tonygk Nybegynder
11. oktober 2007 - 14:28 #6
Husk det er vigtigt at du installerer dem i det rigtige rækkefølge.
Avatar billede iwe Nybegynder
11. oktober 2007 - 14:59 #7
Er i gang med opdateringerne...

Hvad mener du præcist med at konfigurere det trådløse netværk igen? Opsætte det igen helt forfra (som om det er første gang, jeg bruger det)? Så skal det vel først afinstalleres eller fjernes på en måde? Eller hvordan?
Avatar billede tonygk Nybegynder
11. oktober 2007 - 15:24 #8
Det er muligt at geninstallering af trådløsnetkort/driver fjerner din opsætning. Husk jeg kun sagde at det er muligt. I så fald skal du opsætte det som en ny en.
Avatar billede iwe Nybegynder
11. oktober 2007 - 15:31 #9
Sådan er det gjort... Altså de 3 opdateringer. Og det ser ud til at virke. Der er i hvert fald trådløs forbindelse.

Så jeg vil sige tak for hjælpen! :-) Lav et svar, så får du pointene. Og gør lige ham/hende i den anden tråd opmærksom på løsningen, så får du jo nok nogle flere der...
Avatar billede tonygk Nybegynder
11. oktober 2007 - 15:38 #10
Jeg har ikke hørt fra ham/hende endnu.
Men jeg skal nok prøve at hende vedkommende så godt som jeg kan.  ;--))