Avatar billede terpz Nybegynder
11. oktober 2007 - 12:34 Der er 1 løsning

Remote Desktop, ikke lov til at brænde?

Hejsa

Jeg kører windows vista mediacenter, og jeg har mulighed for at koble op via remote til den.
Den eneste brænder jeg har, er den der sidder i min mediacenter pc.
men når jeg prøver at brænde fra remote med nero siger den;

"if you are running nero burning software via windows remote login,you might not be able to access your drives for burning.this is a security restriction from windows"

så mit spørgsmål går ud på, hvor er den begrænsning? og hvordan fjerner jeg den?

jeg kan se drevet i enhedshåndteringen men nero finder kun standard "image recorder"

hilfe! :)
Avatar billede terpz Nybegynder
11. oktober 2007 - 12:39 #1
Problem solved, kørte den bare som administrator :P