Avatar billede fa7000 Nybegynder
11. oktober 2007 - 09:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opdatering af IE7 bevirker malfunktion

Når jeg vælger at køre alle opdateringer fra Windows Update - incl. dem til IE7, bevirker det at IE ikke virker herefter.
Det er sket de sidste to gange hvor der har været opdaterínger fra MS.
Hver gang har jeg kørt en systemgendannelse for at få IE til at virke igen. Jeg har derefter installeret alle opdateringer ex. IE-opdateringerne.

Hvis jeg henter en ny IE7 hos MS og installerer denne, vil mine foretrukne m.v. komme med over i den nye version ?  eller er der noget jeg skal gøre forinden ?
Avatar billede tonygk Nybegynder
11. oktober 2007 - 10:24 #1
Du beholder dine fortrukne efter "opgraderingen", men hvis du vil være helt sikker, kan du lave en eksport af dine fortrukne. Øverst på venstre klikker du på stjerne/plus tegn og klik på importer og eksporter, vælg eksporter favoritter. derefter skal du vælge hvor du skal gemme det. Nu har du en sikkerhedskopi af dine favoritter.
Avatar billede fa7000 Nybegynder
11. oktober 2007 - 15:48 #2
Jeg prøver at downloade en ny version.
Forinden vil jeg lave en sikkerhedskopi som beskrevet