Avatar billede jkampmann Nybegynder
10. oktober 2007 - 23:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af triprapport.dk

Kort sagt..
Triprapport.dk / triprapporter.dk's koncept er, at besøgende kan del dine oplevelser med rusmidler, eller læse om andres oplevelser.

Og lige for, jeg ikke får svineren, står der klart og tydeligt på forsiden:

"Vi vil på ingen måde opfordre folk til, at hverken prøve lovlige eller ulovlige rusmidler.
Rusmidler er ikke legetøj, og de kan føre til varige fysiske og specielt psykiske men.

Hvis du nu alligevel har i sinde, at afprøve et eller flere rusmidler, anbefales det, at du sætter dig meget grundigt ind i, hvad du har med at gøre!"

Men nok om det - hvad synes i om siden? Jeg har gjort så meget som muligt ud af søgemaskineoptimeringen og lavet den så overskuelig og simpel som mulig..

Koncept/idé og design/brugervenlighed vil jeg gerne have bedømt.

På forhånd tak
Avatar billede jkampmann Nybegynder
10. oktober 2007 - 23:25 #1
Og for den dovne: http://triprapport.dk
Avatar billede kurdo Novice
12. oktober 2007 - 17:51 #2
kan ikke lide scroll midt i siden, men simpel design, og MEGA FEDT include, det kan jeg ligeså godt sige til dig som dne første! :)  jeg ved ikke helt hvordan du har gjort, men sikkert php.
Avatar billede kurdo Novice
12. oktober 2007 - 17:58 #3
har ikke prøvet, men vis du har gjort sådan at admin panel skal acceptere et rapport før den er kommet, så er det meget bedre, altså slippe for spam.. :)
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2007 - 00:49 #4
bank det op men <DIV>
i tedet, det giver somregl et pænere resultat :)

HvH.
Avatar billede jkampmann Nybegynder
15. oktober 2007 - 01:04 #5
Det hele er bygget i div? Hvad taler du om?
Avatar billede jkampmann Nybegynder
15. oktober 2007 - 13:30 #6
Lukker.
Avatar billede superstoffer Nybegynder
14. november 2007 - 08:47 #7
Det kunne være fedt hvis de enkelte stoffer også var forklaret kort, så folk der ikke lige kender dem, har en bedre chance for at forstå rapporterne...

Designet er enkelt, men fungerer godt til formålet...