Avatar billede sky-net Nybegynder
09. juni 2001 - 11:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen der gidder...

at lave webgrafik til mig så ville det jo være fint ???
Avatar billede okay Nybegynder
09. juni 2001 - 12:01 #1
flyt spg  til den rigtige katagori !
Avatar billede bbs Nybegynder
09. juni 2001 - 12:13 #2
Forkert kategori, når du så skifter det over til den rigtige kategori, så prøv at skrive lidt mere om hvad det er der skal laves!
Avatar billede sky-net Nybegynder
11. juni 2001 - 14:07 #3
jeg skal lave et to links bar en til højer og en til venster og en i mitten de skal være 200 bræd og højden ca: 500 og den i mitten skal være 450 når du har lavet det skal du lige sende en E-mail på Dj-jackson@e-mail.dk det skal passe til en pc hjemmeside den links bar til højer skal være noget der passe til vitser og den til venster skal basse til computer MVH Daniel kejser
Avatar billede sky-net Nybegynder
08. juli 2001 - 19:04 #4
ok